söndag 20 januari 2013

Jag kör med barnen

Nu har jag blivit så duktig på att köra bil så att jag törs köra med barnen i bilen. Det innebär att jag får mycket mer körtid så det går framåt för mig. Jag börjar känna mig som en riktig bilförare och inte som ett barn som snott en bil. Just nu är det de olika sätten att parkera som ställer till mest problem. Och att backa runt hörn utan att köra fast i en snöhög. Till min förvåning så var det fickparkering som var lättast av parkeringarna, så låter det inte på er som har licensen. I morgon har jag nästa körlektion, ser fram emot det som alltid. Efter det: sopplunch med mamma och Jonas Sjöstedt.

2 kommentarer:

  1. när du tagit körkortet kör vi go cart race. i will yo' aaaasssss!!!! :D

    SvaraRadera
  2. __(´´´)__
    (_(@)_(@)_) <---Jag -------------- O_o <---Anil

    SvaraRadera