torsdag 3 januari 2013

IKEA och övningskörning

Jag är nöjd med karttavlan vi köpte på IKEA. Huvudena är jag och min morfar.
Idag var vi på IKEA och ungarna fick leka på Småland. På vägen hämtade vi brorsan som var barnvakt medan jag övningskörde. Det gick skitbra och det känns skönt att komma tillbaks till körskolan lite bättre än innan helgerna. Fast jag kommer inte tillbaks till Axelssons utan till Västerås bil och MC, eftersom min kära körlärare Els-Marie ska byta arbetsplats. Jag hade ju trott att jag skulle vara klar med körkortet vid det här laget, men det visade sig att jag inte lärde mig så fort, plus att jag har haft svårt att få tillfälle att köra. Såhär i efterhand ångrar jag faktiskt att jag inte valde att ta automatkort. Men nu har jag i alla fall lärt mig växla och jag hoppas att jag i framtiden ska tycka att jag tog rätt beslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar