tisdag 2 april 2013

Vad är på tapeten hos pedofillobbyn?

Det stör mig något oerhört att veta att många personer med pedofil läggning jobbar målmedvetet och gemensamt för att skapa acceptans för sexuella aktiviteter mellan barn och vuxna, samtidigt som de vill få oss att tro att det knappt förekommer, medan vi andra inte jobbar lika hårt på vårt håll. Man vill inte tänka på det, vill inte tro det och i vissa fall hjälper vi till eftersom vi inte förstår bättre.

Så nu tänkte jag bara uppdatera er lite genom My Vingren som skrivit den första delen i en serie på tre om papparättsrörelsen och PAS. Den tycker jag att ni borde läsa. Vet inte mer om papparättsrörelsen än vad jag läst på olika ställen av internet, men mitt intryck är att den består av en blandning av pedofiler, barnmisshandlare och pappor med dålig självinsikt som inte fattar vad det är de stödjer. Hoppas att jag, och ni, vet mer efter denna artikelserie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar