lördag 27 april 2013

Ryggskott?

Alltså ni skulle ha varit med nyss när jag fick ryggskott eller något liknande. Först lyfte jag en madrass och fick lite ont i ryggen. Sen stod jag i köket och tänkte ta en Voltaren och så nös jag. Det gjorde så fruktansvärt ont så jag vrålade som ett djur och ramlade ner på golvet. Där blev jag liggande i child pose och det gjorde skitont när jag rörde mig. Och det tyckte jag var så komiskt så jag kunde inte sluta skratta. Det gjorde också ont förstås. Chrille gav mig vatten och sugrör så jag kunde ta min tablett.

Efter att ha legat på golvet ett tag tog jag mig samman och gick till soffan. Det gick så det är nog inget allvarligt. Men jag känner mig ganska snopen där jag sitter. Jag hade tänkt att åka och köpa lite lördagsgodis, men nu blir jag väl sittande här resten av dagen, för det gör ont när jag andas eller lyfter på armarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar