fredag 28 juni 2013

Trött!

Passar på att blogga lite under fredagsmyset, hela familjen sitter i soffan, tittar på Polarexpressen och känner julstämning.

Jag är jättetrött efter att ha sovit konstigt i veckan. I förrgår var det helt sjukt, jag sov nästan ingenting på hela natten. Vet inte varför, men det var nog en kombination av tre koppar svart te, en oläglig väckning precis när jag somnat på kvällen och att jag har haft mycket på gång denna vecka. Det var HBTQ-utbildning med Vänsterpartiet, sommaravslutning med Humanisterna, stå i informationstält på Regnbågstorget, bokcirkel och, i morgon, ansiktsmålning och prideparaden. Om jag orkar även pridefesten på Pluto. 

Det var inte så att jag låg och oroade mig för något speciellt, jag somnade bara inte. Varje gång jag höll på att somna kom jag precis till den punkten där jag skulle ha somnat, och just då ryckte jag till och var klarvaken i stället. I sju timmar ungefär. Mycket drygt. 

Alla sakerna jag har gjort har naturligtvis bara varit roliga, men jag är ovan och dessutom kan det finnas en underliggande anspänning som beror på att det är slut på Alice behandling nästa vecka. 

Jag var lite rädd att det skulle bli likadant igen i natt, men det gick bättre. Jag är dock väldigt trött nu och har bara tagit det lugnt idag.

Har även i veckan varit på Brödet och Fiskarna med Mona och barnen. Kul aktivitet när det regnar, prova lite glasögon och låta barnen köpa vad de vill. 

Lite för små.

Skitsnygga men tyvärr fel styrka.
Optimistiskt av dem att försöka sälja dem i alla fall.
Det här var visst mina riktiga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar