torsdag 13 juni 2013

Ska du fista en kossa i höst är det bäst för dig att du inte gillar det!

Grattis alla veganer, tidelag ska förbjudas! Nu kommer väl hela djurindustrin att rasa samman när det blir förbjudet att fista kossor på löpande band. För det måste det väl bli? Eller blir det bara förbjudet om man njuter sexuellt av det?

Jag har tidigare funnit att jag hamnat i ett konstigt läge där jag i alla sammanhang brukar vara den enda som inte tycker att tidelag ska förbjudas. Från början fattade jag inte själv varför, jag är ju djurvän även om jag tycker att djuren kan hålla sig på sin kant. Men när jag diskuterade det med folk kom jag på att det är på grund av dubbelmoralen i att en majoritet som inte har några betänkligheter mot att plåga djur för egen njutnings skull (köttätare) vill straffa en liten minoritet (zoofilerna) som kanske inte ens gör någon skada på djuren men som man tycker är perversa och äckliga.

Jag menar, om jag fick välja mellan att någon smörjer in sitt kön med honung och erbjuder mig att slicka av det om jag vill, eller att bli fängslad, dragen i tuttarna varje dag, få mina barn uppätna därefter bli inseminerad (det är här fistningen kommer in) så att jag alltid var gravid med nya barn som sedan blir uppätna, och slutligen själv mördad, så finns det faktiskt en chans att jag skulle välja alternativ ett.

Nu vet jag inte hur lagen kommer att formuleras, och det är möjligt att det är bra att den finns, men hela den här diskussionen trycker på mina knappar eftersom den till stor del består av ogenomtänkta moralargument. Den som inte är vegan behöver inte enligt mig öppna munnen i denna fråga om hen inte är beredd att verkligen rannsaka sig själv.

Lesbiskt djursex?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar