måndag 5 augusti 2013

Har kört räserbil

Nu har jag kört Ferarri och det var ju helt idiotiskt så klart. Bygga en bil utan baksäte och bagageutrymme som bara är rolig att köra i livsfarliga hastigheter och köra runt i onödan och spy ut avgaser. Det känns som denna resa var den yttersta symbolen för vilken svensson jag har blivit, gör jag ens något som är PK längre utom att snacka?

Men det var så klart kul också, en liten roadtrip med fyra brudar med en ovanlig aktivitet. För er som undrar vem den där Els-Marie är som jag lovprisat så mycket så är det hon till höger:


Jag körde denna bil:


Den andra tjejen en sk "Lambo". 


Här försöker jag illustrera att det inte finns baksäte och bagageutrymme. Men man ser inget. 


Och här kan ni se att man startar motorn med en röd knapp på ratten. 


Innan vi körde iväg fick vi skriva på ett papper om att vi kör för fort på egen risk. Om jag gjorde det? Ring och fråga. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar