tisdag 6 augusti 2013

Gamla foton

Jag tittade i gamla fotoalbum med barnen idag och tänkte dela med mig av lite favoriter. 

Jag var egentligen inte ful. 


Men det såg ut så pga grava stylingmissar. 


Här har jag sytt en väst på syslöjden och är väldigt stolt. 


Sen har vi ett av de första fotona jag tog själv. Som ni ser har jag lagt ner mycket energi på att göra ett fint stilleben med tända ljus, men jag såg tyvärr inte trosorna på tork på elementet. 


Jag har ett par idyllfavoriter också; den här supersöta på Karna i hatt,


den här där jag ser ut som sinnebilden av ett barn på julafton,


och den här där jag myser med föräldrarnas kompisar. 


Jag beundrade mina föräldrars kompisar mycket när jag var liten, och jag har lite komplex över att jag vill vara en lika härlig människa för mina vänners barn. Nu har jag i och för sig träffat dem som vuxna och de är helt vanliga människor. Men jag känner ändå att jag måste skärpa mig lite, förhoppningsvis har jag ett par år till på mig innan ungarna börjar minnas saker någon längre tid. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar